fredag 3 december 2010

Pest of Jesus.

När man inte har nåt att blogga om så kan man alltid:
A.Lägga upp nån fyndig video från youtube.
B.Tömma sin mobil på intressanta bilder och redovisa.
C.Fotografera när man leker med en plastrobot.

Idag kör jag på alternativ A.
Fredagar kräver att man, så fort man kommer hem, sätter på nån jävligt bra musik på så skithög volym så att grannarnas förstoppning åtgärdas.
Idag blev det denna.


Alternativ C har jag skapat en egen blogg för. Så kika in på där och se hur Igor drabbats lite av en vinterdepression nu. Jag får se till att aktivera honom snart tror jag.


I morse på bussen så satt jag och blev lite sur på nån musik som min ipod slumpade fram åt mig.
Jag kommer inte ihåg vad fan det var. det enda jag vet är att det var skitsnabba trummor och gitarrer i bara precis snabbare än Sunn O))).

Jag verkligen hatar sånt. Det låter inte snabbt bara för att man har så in i helvetes snabba trummor.
Istället tänker jag på att det är precis som pensionärer som kör bil på valfri parkering - skithöga varvtal på motorn medans de puttrar fram i ettans växel.

4 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Jag blev verkligen nyfiken på vad det var för någon musik som du slumplyssnade på. Skulle du inte kunna gå igenom alla låtar i din ipod och ta reda på det, är du snäll?

Tack på förhand.

Med vänliga hälsningar

//Sara

Slusk sa...

Haha. Jag ska kolla upp det där. Jag återkommer om jag kommer på det.

Sara F.E. sa...

Hej,

Perfekt. Tack för snabb service.

Trevlig kväll!

//Sara

Unknown sa...

Demoversionen är så förbannat mycket bättre...