onsdag 1 december 2010

West of Pesos.

När man inte har nåt att blogga om så kan man alltid:
A.Lägga upp nån fyndig video från youtube.
B.Tömma sin mobil på intressanta bilder och redovisa.
C.Fotografera när man leker med en plastrobot.

Idag kör jag på mittalternativet.
Så här kommer lite bilder som jag hade i min mobiltelefon.
Först ut är en gammal bild som jag vill minnas är tagen på Bröderna Olssons Garlic and Shots i London.
Inte passande klädsel(inte lika roligt som när man säger det på engelska).

Varningsetiketter/skyltar fascinerar mig allt som oftast.
Den här måste bara betyda att man befinner sig i en grindcore-zon.

Nästa får mig att tänka på Tarzan.
"Släpp lianen och det kittlar i magen" Tror jag bestämt att den betyder.

Nästa är säsongsbetonad. 
Istapp heter tydligen icicle på engelska. Betyder det att en dubbelistapp kallas bicicle?

Följande bild är en personlig favorit.
Den gör allt lite ont att titta på.

Nu till nåt annat.
Ett block som inte ser helt nöjd ut med tillvaron. Stålpinnar rakt genom bröstet verkar inte vara upppskattat.

Nästa bild får jag krupp på.
Vad fan menas med älgbilligt?!?

Sen spökar deti min ipod.
Nån hippie från 1970 skickar mig epost som jag inte kan läsa. Jävligt märkligt.

Vad som är ännu märkligare är den här bilden. 
Jag vet inte vilket som är värst. Att hon skrivit en bok omk 426 könsord eller att hon verkligen tar nåt så hemskt som skäggbiff i sin mun(ordet alltså).

5 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Haha, underbara skyltar.
Blocket var lite sött och läskigt. Ser ut som något från Futurama, fast utkastat i den grå, trista verkligheten.

Alex D sa...

That poses the question, om det då i fallet med tre istappar bör kallas tricicle (vromvrom)/alex

kåpe sa...

haha, det här gjorde min morgon.

Tommy sa...

haha, maste leta fram bilden jag tog i london.. en skylt med texten " Emergency Cock" :D

Fredrik sa...

haha Klockrena bilder! 8)