lördag 25 december 2010

Utmaning.

Utmaning!
Jag har blivit utmanad av Sara FE på en sån där skicka-vidare-grej. Lite som en bandmask.
Jag gör aldrig sånt här annars men eftersom det varit döfött med inlägg här senaste tiden så gör jag ett undantag som bekräftar regeln.

3 TV-program jag kollar på:
Jag äger ingen TV-mottagare. Däremot så följer jag en del serier ändå.
Dessutom har alla serier uppehåll för tillfället men när de drar igång i januari så kommer jag att följa:

Californication
Robot Chicken
V


3 saker jag gjort idag:
Slagit in julklappar.
Skickat sms
Tvättat en katt.

3 saker jag längtar efter:
En speciell person.
Sommar.
Mer tid att måla.

3 saker på min önskelista:
En egen dödsstjärna(Lego funkar bra)
Att snön försvinner snabbt
Att alla religiösa personer hör hur guds röst kallar på dem bortom ett brant stup.

3 saker att hata:
Snö. Hade jag velat ha snö så hade jag flyttat till norrland för h-e.
Orättvisor.
Folk.

3 måsten för en hårdrockare:
Eftersom även folk som lyssnar på Sabaton, Dead By April och Motley Crue kallar sig för hårdrockare så låtsas jag som att jag inte har en aning om vad det finns för måsten för hårdrockare. Allt för att slippa associeras med sån lort. Eller äh, jag drar till med tre måsten ändå.

Skivor.
Bandtröjor.
Bra ölsinne.


Jag utmanar ingen. Bandmasken dör här och nu.

Inga kommentarer: