måndag 6 december 2010

Hellish Voices.

Måndag. Skallbloggen är då uppdaterad.
Den här blev det denna gången.
Mina hörlurar pajade förra veckan så det var dags att handla ett par nya. Gärna en ny modell då jag slitit ut tre par av samma modell de senaste tre månaderna.
Så när jag stod i butiken och kikade på olika modeller så stod det mellan två stycken, dels ett par stora lurar med Punisher-loggan och dels ett par Skullcandy.
Eftersom jag inte gillar stora lurar och dessutom har en mössa med nämnnda Punisher-logo(skulle bli lite väl mycket med tre likadan logotyper på skallen då) så handlade jag ett par Skullcandy-lurar av varianten in-ear.
Så förvärvade jag ju dessutom en ny skalle till mitt idiotprojekt(nästan 5% avklarat nu!).

1 kommentar:

Sara F.E. sa...

Mycket söt skalle!

5% alltså, det är ju inte klokt vad tiden går fort.