tisdag 24 november 2009

Broken.

Tänkte vräka ur mig lite gammalt som jag inte lagt upp här på bloggen innan.

Gjorde två tavlor från en gammal serietidningsruta från Action Force[/GI Joe].
De två mest exploaterade figurerna ur serien nämligen Snake-Eyes och Storm Shadow.
Dukarna är båda 30x40cm. Tanken Var först att jag skulle färglägga hela bilden men när jag gjort svart, vitt och rött så kändes det tillräckligt. Fokus på bilden är nämligen tatueringarna[referens].

Eftersom jag är fruktansvärt nördig så har jag en likadan på samma ställe.
Jag har ingen koll alls på hur många som frågat om det är tegelstenar. Suck.
Att sen försöka förklara för fulla människor att det är en ninjaklans logo ur en serietidning istället känns sådär lagom ljummet.
Ja, det är tegelstenar. Move along. This aren't the droids you're looking for.

Lägger även upp en bild på omslaget till Snake Eyes Declassified #1.

Inga kommentarer: