torsdag 5 november 2009

South of Heaven.

Note to self:

1.Inga fler halstatueringar.
2.Skulle det inte kunna hållas så tatuera på högra sidan. INTE vänstra.


Insikt:
Jag är en slusk. Jag kom på mig själv med att tänka en riktig slusk-tanke efter att ha lyft bort soffdynorna för att dammsuga de heliga gömmorna.

Medans jag drog dammsugarmunstycket längs hörnorna ocd det rasslade till i slangen[dammsugarens] så hann jag tänka att det var synd att jag skulle dammsuga upp en sån liten godisbit, när den säkert gjort sig riktigt bra i min mun. Jag hann dessutom överväga att rota igenom dammsugarpåsen, men den tanken försvann lika snabbt som den dök upp. Jag kan ju inte sjunka hur lågt som helst, eller kan jag?

Nu ska jag ta och smörja in min "orm" med lite lotion då den är helt uppsvullen och ilsket röd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha...you are too much