onsdag 27 januari 2010

Picture This.

En del dagar har man flyt.
Andra dagar inte.

Jag skulle precis sätta fram mjölk och ketchup på mitt köksbord.
Smidig som jag inte är så tappade jag både ketchupflaskan och mjölkpaketet.
Givetvis var båda nästan helt fulla.
Mjölken lyckas öppna sig och tömma ut halva innehållet på golvet.
Ketchupflaskan som tror att det är nån jävla simhoppstävling landar rakt på korken. Korken väljer att gå i småbitar och ut flyger en rejäl laddning röd sörja som bildar ett mästerverk i Dexter-stil på de vita köksluckorna.

Slut där?
Icke.
När jag böjer mig ner för att börja torka upp denna röra så spricker byxorna från skrevet ner till knät.
Ha!

4 kommentarer:

Thomas Smith sa...

LOL...what a picture I have in my mind! If only there were video!

Slusk sa...

I'm glad there's not. ^^

Jenny sa...

Fantastiskt. Bara en äkta slusk lyckas med en sån manöver. :)

Slusk sa...

Det är lite av en bedrift, det får jag medge. =)