tisdag 5 januari 2010

Zombie Autopilot.

Hemma från England nu.Jag vet, den är lam och det stinker göteborg om den. Jag ursäktar mig själv med att säga att jag inte är så pigg.

Har inte sovit något alls inatt dock så jag är jävligt sliten.
Bussen till flygplatsen skulle ta tre och en halv timme.
Bra sovtid tänkte jag.
Bra skriktid tänkte en sur unge i två-treårsåldern.

Nåja.
Vad har jag upplevt utomlands då?

Jag har sett en styck smurf-Hitler. Jag hoppas att en ven brister i huvudet på honom när han sitter och skiter. Det är den dumfule jäveln förtjänt av.

Upplevt min första taco-julmiddag.


Jag har druckit en del puböl.
En del av de har varit kraftigt sänkta priser.
Jag har till och sluppit betala för en hel del öl när vi varit ute.
Det händer inte ofta(inte mig i alla fall) att bartendrar prompt ska bjussa på en massa.
Konstigt att det landet är befolkat av fyllon? Nä.

Jag har kommit till insikt om att i england vet de hur man namnger pubar. Mishief och Murderous är två exempel på pubnamnspoesi.

Jag har haft två riktigt hemska bakfyllor.
Jag har spelat pool och fått ner ett par bollar, vettefan hur jag gjorde det där dock.

Det finns mer men det tar jag senare.
Nu ska jag trotsa snöstormen för att fylla på mitt kylskåp.

Just förresten: en lag mot blasfemi har satts i bruk i Irland nu under årskiftet.
Bisarrt. Så nu är allt heligt i alla religioner untouchable för kritik i det landet.
Tolerans är den nya intoleransen.

Inga kommentarer: