tisdag 15 september 2009

CUBErt.

Här är en bild på min näst bästa vän när jag åker tåg.I kombination med min iPod så kan jag stänga ute alla sinnesintryck(nåja, stanken från folk som inte vet vad måttligt användande av 'parfym' innebär, slipper jag inte undan) från annat löst folk(småbarn/hiphopare/getter) som tvunget också ska åka tåg samtidigt som jag.
Dessutom böjer den tidsrymden.
Nåja, det kan vara så att det bara är min tidsuppfattning som ändras. Men för mig är det samma sak.

Jag är ingen mästare på att lösa kuben direkt, mest eftersom jag inte orkar lära mig nån av de riktigt snabba lösningarna. Det handlar mer om att hålla hjärnan och händerna sysselsatta när jag sitter där och bråkar med den.

Mitt personbästa är 1m29s.

Jag blev riktigt ägd en gång då en kille som satt bredvid mig undrade om han fick testa. Vrid, vrid - klar.
Då kände jag mig hyfsat ödmjuk.

"You are not a beautiful and unique snowflake."

Inga kommentarer: