tisdag 8 september 2009

One Up The "B" Side.

Är lite inne på Super Mario World nu så jag tänkte köra ett par sådana motiv.
1up. 20x20cm.



EDIT 2010-07-26:
jag har nyss målat klart en kylskåpsmagnetstavla som är 6x8cm.
Nu är det såhär att detta inlägg är en hemlig tävling.
Den som först lägger en kommentar till detta inlägget och säger att han/hon vill ha kylskåpsmagneten kommer att få den hemskickad med posten. Glöm inte att ta med din mailadress i kommentaren så att jag kan nå dig.

Ska bli mäkta intressant hur lång tid det tar innan någon ser att jag gömt tävlingen/extralivssvampen här.
Självklart kommer jag att skriva ett nytt inlägg om just denna tävlingen när den är avgjord.

Att jag gör så här är lite för att ge nån ny besökare som plöjer igenom alla mina snart 500inlägg på bloggen lite av en belöning.

Game on!
Edit 2010-11-21:
Som man kan utläsa av kommentarsfältet så har tävlingen nu avgjorts.

2 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Aaah!! Jag vill givetvis ha kylskåpsmagneten! :D
Här är min e-mailadress, så att du ska ha möjlighet att nå mig:
sara@sarafe.se

Slusk sa...

Haha. Det är taget Sara. Jag ska se om jag kan skicka magneten till dig i veckan.