onsdag 9 september 2009

The Darkness That Embrace Me.

Idag gjorde brevbäraren en bra sak, han leverade nya numret av Close-Up Magazine.Som omslaget skvallrar om så är det en artikel med Immortal.
En riktigt stor, mastig artikel dessutom.

Det känns som bästa reportaget på länge i den där tidningen, och då är jag inte så stor Immortal-fan heller. Visst jag har Sons of Northern Darkness och Damned In Black, men mer än så sträcker sig inte min kunskap om bandet.
Artikeln fick mig dock att vrida upp volymen på stereon och ladda den med dessa skivor. Dels för att komma i rätt stämning när jag skulle läsa och dels för att överrösta oljudet av grannens efterblivna bönemusik.

Den här bilden i sig gör det värt att gå ut och betala de 59kronor som tidningen kostar.Bilden är tagen av Jonas Granvik. Hans blogg, som inte uppdateras så ofta som man skulle vilja, finner du HÄR.

Inga kommentarer: