fredag 11 september 2009

Prime Directive, Exterminate The whole Fuckin Race.

När jag hör ordet modeblogg så tänker jag osökt på Cancerslugs låt 'Retroabortion'. Kan inte riktigt förstå varför.
De där bloggarna tjänar dock tydligen en himla massa pengar.
Så jag tänkte göra ett försök att bli känd och leva på min blogg genom att visa upp bilder på mina snygga kläder.

Jag har till skillnad från blasé-modebloggarna satsat på litet urval i garderoben.

En parentes: okonventionell som jag är så har jag en hög med kläder i hörnan av min lägenhet istället för att nyttja en garderob, garderoben är endast avsedd för skelett.
Slut parentes.

Alltså, jag har fördelat mina snygga-kläder-poäng på ett litet urval då det ger snyggare kläder. Kostnaden kommer i form av fler tvättar. Haha. Vem försöker jag lura, jag tvättar sällan. Tröjorna åker bara tillbaks till högen i hörnan för att återhämta sig lite innan de är redo att tas på igen.

Först ut av mina designerkläder är ett litet lokalt märke vid namn Sgt. Carnage, tröjan är en design som kallas Primus Inter Pares.
Svart tröja med enkelt vitt tryck. Coco Chanel hade varit stolt över min utsökta smak.Modebloggar; som förnedrings-TV fast i bloggformat.

Sgt Carnages myspace hittar ni HÄR.
Varje gång jag lyssnar på bandet så tänker jag på en kille jag gjorde utlandstjänstgöring med. Sgt Zinner. En kompis som berättade att han tjänstgjorde ett tag med en amerikansk kapten som hette Payne i efternamn. Mer metal än så blir det nog inte än de två.

Inga kommentarer: