onsdag 9 september 2009

Scream Bloody Gore. Track 9.

Jag är en sån dum lurad person som tvunget ska ha limited edition när det kommer ut en bra skiva eller film.
Oftast får man betala nån tia extra och det kan det ju vara värt. Om det nu inte rör sig om Immortals jävla Damned In Black, för där har jag inte sett nån skillnad på den vanliga upplagan och den limiterade. Jo förresten. Den limiterade har ett 'L' på ryggen av fodralet. Det känns motiverat att betala extra för ett skitt jävla L. Nä.
Något som dock finns i en bra limiterad(yeah, right, det görs nya hela tiden märker jag) urgivning är Evil Dead.
Kultfilm med två uppföljare som är riktigt bra de med. Army of Darkness(Evil Dead 3) måste man ha sett för att slippa att bli kallad idiot.
Tillbaks till Evild Dead Ltd edition.
Jag är verkligen lite smått förälskad i denna latexvariant av necronomicon som står så fint i min bokhylla.

Det ska finnas en likadan utgåva av Evil Dead 2, den har jag dock inte lyckats/orkat införskaffa än.

1 kommentar:

Andréas sa...

Cool, den Evil Dead Ltd edtion skulle se bra ut i min hylla också. Det jobbiga är när det kommer nya versioner av allt, det finns säkert någon extra cool blueray version också...