torsdag 17 september 2009

Drop The Big One Baby.

I min bekantskapskrets anses The Crown som det bästa band som sprungit ur detta landet. Jag kan inte påstå att jag tycker att bandet var dåligt, men så bra att jag vill ha var tredje låt på en bilfärd ner till slovenien vet jag inte om jag tycker att de är dock.

Jag målade av omslaget till deras sista album, Crowned Unholy.Kan inte påstå att jag var sugen att måla guld. GULD! Hur fan tänkte de egentligen?
Det är mycket snyggare i matt vit färg, enligt mig. Storlek? 40x40cm.

Mindless massfucking chaos!

Finns en hel del att skriva om det här bandet. Såsom vilket album som är bäst av Crowned in Terror och Crowned Unholy.
Eller vilken skiva i diskografin som är bättre än de andra.
De där ämnena tar jag upp en annan dag dock.

"Marla's philosophy of life, she told me, is that she can die at any moment. The tragedy is that she doesn't."

Inga kommentarer: