onsdag 2 september 2009

Imperial Probe Droid.

"Rekommenderas för dig"
Så står det på youtube, och så radar de upp en massa videos som jag kan tänkas vara intresserad utav.
'Slayer - Raining Blood 8bit version'
Kan väl vara intressant.
'Mega Man 9 Magma Man No Damage'
Helt klart nåt jag är intresserad av. Magma Man är det enda som hindrar mig från att klara sista utmaningen på Mega Man 9. Nämligen att klara spelet utan att bli träffad en endaste gång.
'Municipal Waste - Headbanger Facerip'
MW är mumma.
Och så var det skälet till att jag skriver det här:
'Woman Yells Heil Hitler To Jewish Man at Las Vegas Town Hall'
WTF!?
Jag förstår ingenting. Varför rekommenderar google denna till mig?
Är det för att jag skrev ett inlägg om nazitomten?

I vilket fall som helst.
Kvinnan skriker 'Heil Hitler' till en jude bara för att han är för Obamas hälsoreform i USA.
Hon framför verkligen ett starkt argument emot reformen. Sannerligen.

Jag förstår dock fortfarande inte varför google skickar mig Hitlerhälsningar.

Inga kommentarer: