måndag 4 oktober 2010

Denial Of Life.

Mååååååååååååååååååååndag!
Du ligger och sover men löneslavar som jag ska fan tvingas upp 04.20 För att jobba ihop skattepengar som borgarna vill stoppa rakt ner i förmögna folks fickor.
Till skillnad från en röd regering som vill stoppa pengarna i fickorna på folk som har nytta av dem aningen mer. Nu ska det inte handla om att jag är sur över att folk röstat helt emot vad de själva egentligen anser vara viktigt. Tids nog kommer det inlägg som avhandlar sånt för egen del.

Måndagmorgnar är skallbloggshögtid numero uno. För mig är det så i alla fall.
Det här är Liemannen från Terry Pratchetts fantasyvärld Discworld.
En jäkligt rolig värld som det finns många böckjer att läsa. Själv har jag bara läst ett par stycken, men nån gång i framtiden så kanske jag läser ett par till.
Jerxzy kallar sig mannen som sponsrade denna figurs varande i mitt skallmaraton.
Bra initiativ.

För övrigt får jag be om ursäkt.
Jag har en ny faptop[sic] som då inte har alla tidigare blogginläggs titlar sparade i titelfältet.
Därför kan mina titlar kanske börja att återanvändas. Det får ni stå ut med för jag gillar att sätta låttitlar som rubriker på mina inlägg. Så det så.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Vackrare än en daggbestänk penis i soluppgången en ljummen sommarmorgon.

Sara F.E. sa...

Helt perfekt, jag vill verkligen ha den där.

Terry Pratchett är för övrigt suverän, alla borde läsa Discworld. Underhållande och lättläst.

Stones sa...

Grymt som vanligt

Jenny sa...

Jag är döden. Min häst heter Binky. :D

Jerxzy sa...

Bra jobbat, snygg som fan!