tisdag 12 oktober 2010

IG-86: Working Nine To Five.

Even assassin droids have bad mondays.
I shot this picture of Igor when he came home from work.
It's obvious that he had a bad day at work.
He didn't say anything. I didn't ask.




Edit:
Det finns en anledning till att jag skriver på englesiska(så heter det väl?).
Om du inte klurat ut det redan så kommer det att avslöja sig självt när tiden är mogen.
Stay tuned.

På ett annat ämne så vill jag även passa på att tacka David Snusgrop för att han pushat för mitt skallprojekt en hel vecka nu i sin blogg Metal Bastard Goes Soft. Sånt gör mig glad. Tack.

4 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Stackars Igor, han ser verkligen sammanbiten ut.

smegMMA sa...

Jag förstår ingenting, har Igor blivit amerikan?

Unknown sa...

Tack själv, nöjet är helt min sida.

En så bra blogg måste helt enkelt uppmärksammas.

Slusk sa...

Sara: Sammanbiten. Precis så ja.

Djävulene: Han ÄR amerikan fråån början. Han ska dessutom snart resa dit. Och eftersom han kommer att resa en hel del så kan det vara kul för de som han får bo hos att de också kan få följa hans andra äventyr. Det UTAN att det filtreras genom googles trasiga översättningsverktyg.

Snusgrop: Det uppskattas.