tisdag 19 oktober 2010

A New Hope.

Igor har fått en alldeles egen blogg.

Den finns HÄR.

Jag har lagt upp några tidigare inlägg i hans äventyr där.
(De som är skrivna på engelska, de svenska har jag inte orkat översätta)

Anledningen till att det är på engelska är att Igor ska ut och resa en hel del i världen och jag tycker att de som han ska besöka ska få slippa dålig google-engelskifierad svenska. Nu får de min halvkassa engelska som säkerligen innehåller 2763945726534grammatiska skott i foten/stavfel.

Jag börjar med att låta det första riktiga inlägget bli ett mastodontinlägg.
Som att man ger småungar en hel limpa cigg att röka första gången de vill prova skiten så att de ska få för mycket och sen aldrig igen viljha ha mer.

Eller. Det kommer ju mer. Idag låg Igors första tradera-inköp på dörrmattan när jag kom hem.. mer om det i framtiden.

Orkar du inte klicka på länkar så lägger jag upp skiten här med imorgon bitti.

5 kommentarer:

smegMMA sa...

Jag applåderar. Fantastiskt.

Sara F.E. sa...

Nu märker man att han definitivt behövde en egen blogg, haha!

Stones sa...

Ja då blir det en blogg till att följa.

lorenthsson sa...

Du är ett kreativt geni utan motstycke. Keep up the good work!

Slusk sa...

Djävulene: tack tack.

Sara: Oja.

Stones: Om man så vill. Annars kommer jag ändå att lägga upp inläggen här med.

Lorenthsson: Haha. Det jag gör har troligtvis gjorts innan jag gjorde det. Men jag tackar för de stora orden.