söndag 24 oktober 2010

It's a fucking genetic accident.

Söndagkväll.

Ett bra tillfälle för reflektion.
Sitter i mina fina Darth Vader-boxers(med texten DARK SIDE på baksidan) i soffan och budar på diverse Star Wars-attiraljer på tradera.

Livet känns tryggt.

Tills jag upptäckte att jag hade en spindel i håret.
Jag har fobi för såna där kräk. Allt annat än roligt att hitta en sån rackare i håret då kan jag meddela.

I helgen såg jag två likbilar körandes efter varandra.
Jag sätter en hundralapp på att det var ett zombiebröllop på gång.
Tack för att jag inte var bjuden.

Nu fick jag mail från nån säljare på tradera.

Nåja.
Jag har målat i helgen. En grej får ni se i morgon.
En annan kommer en annan vecka.

En tredje grej skickar jag med Igor till staterna.
Det kommer att bli väldigt spännande.

Imorgon färdigställer jag en helt tokig målning.

Jag beställer även lite verktyg för att testa ett nytt konstmedium.

Nog med dravel.

Jag tycker att Cain Velasquez med tanke på sin tratuering på bröstet(brown pride) borde lyssna lite på vad George Carlin hade att säga om sån skit.

3 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Tips: Ifall du börjar ta närbilder på samt måla spindlar så kommer de inte att kännas lika skräckinjagande efter ett tag. Istället utvecklas en slags sjuk fascination.

Vad är det för konstmedium du tänker prova på?

Slusk sa...

Alltså. Det har varit betydligt värre än vade det är nu. Det är mer när jag inte är beredd på det som jag har svårt att inte bli rädd. Jag lyckades för en gångs skull med konststycket att inte döda djuret, utan jag släppte ut den genom fönstret istället.

Det du. Den som lever får se.

Sara F.E. sa...

Den blev säkert väldigt tacksam över sin lilla flygtur. :)