tisdag 5 oktober 2010

Infernal Death.

När den allsmäktige Lort K(fel tangent där, men det var ju bara alldeles för bra för att rättas till) sa att han ville ha ett helt gäng tavlor av mig så började jag spåna på lite olika motiv. Det allra första som dök upp i mina tankar var den näst sista bossen i Castlevania till NES.

Liemannen. Minst tio gånger brutalare än Greve Dracula. Och då hade ändå Döden färgen rosa i sig..
Nu föll det sig så att jag sparade denna målning till allra sist. Man gör ju så med godsaker.
Jag var jävligt sugen på att behålla den själv. Så mycket gillade jag fanskapet.
Jag gjorde dock en överenskommelse med mig själv.
Den är som så att om jag nånsin skaffar mig en redig skinnjacka så är det detta motiuvet jag kommer att måla på ryggen. Så det så.

4 kommentarer:

Elizabeth Lestat sa...

I think I need this.

Sara F.E. sa...

Tuff! Instämmer med ovanstående kommentar, fast åt mig själv då.

joakim sa...

Awsm!!!

Stones sa...

Wow Grym!