söndag 3 oktober 2010

Evighetens Dårar II

Under en sms-konversation förra helgen så kastades följande fram till mig "Du vet väl att jag fyller år 3 oktober? Vad ska du måla åt mig i present?"

Jisses.
Det var ju att varna i god tid det. Eller inte.
Så trots att jag skaffat ny dator i veckan så har jag fan inte gjort annat än målat de få vakna timmarna jag varit hemma och inte sovit.

Ändå hann jag inte klart med skiten så jag får portionera ut möget.
Jag hann med att måla följande.


Ett stort fläskigt grattis på födelsedagen Kentha!
De andra målningarna(de som har koll vet hur många det är till samt vad de föreställer) kommer dyka upp i veckan när jag postat dem.

I want YOU to klicka HERE and gratulera mig på födelsedagen muttafucker!

Visst, klicka på länken och ge mannen några verbala kramar så att han mjuknar lite.


Bonusfakta. Målningen är skapelse nummer 138 för i år. Orimligt.

Edit: Jag missade helt att kreditera personen som gjort originalet som jag målat efter.
Guger. Klicka på hans namn och kika på vad för vackra skapelser han åstadkommit.

5 kommentarer:

Sara F.E. sa...

Det kan aldrig upprepas för många gånger: du är GRYM, Slusk!

smegMMA sa...

Jag är fan oxå grym.

Stones sa...

Super Grymt mannen, hur fasiken hinner du med ?

Slusk sa...

Sara: Jag är väldigt tacksam för denna komplimang.

Djävulene: Klart du är!

Stones: Tack! Jag har ingen tv är kanske det svaret som låter bäst. Fast jag har egentligen inte tid. Vardagarna är jäkligt inrutade Pendla-jobba-pendla-måla-sova.

Stones sa...

Ok Slusk, TV slukar ju massor av tid. Är själv kass på att titta på den, så man är helt lost när kollegor på jobbet börjar prata TV serier och annat joxx som går.

Kanske dags för en liten story om hur du går tillväga när du slänger ihop en tavla...från ide till färdigt alster.