onsdag 21 april 2010

400.

Inlägg 400 är här!
Det firar jag först och främst fanfar här:

Original Video- More videos at TinyPic

Som brukligt när det är jämnt hundratal så har jag målat något för att fira detta.15x15cm. Motivet är från värld 4-3 i Super Mario Bros till NES.

Tävla och vinn denna lilla skönhet!
Skriver ner din mailadress i en kommentar till detta inlägget för att delta i utlottningen.
Jag förklarar reglerna en gång till:
SKRIV DIN MAILADRESS I EN KOMMENTAR TILL DETTA INLÄGGET.

Eftersom det verkar skitlätt så misstänker jag att någon misslyckas med detta redan i någon av de fem första kommentarerna..

Tävlingen pågår till midnatt söndag 25/4.
Vinnaren presenteras alltså på måndag morgon.

Tack för att du följer min blogg, och lycka till!

Edit: Tävlingen är avslutad och vinnare är utsedd. Se här.

15 kommentarer:

Jenny sa...

Tack för att du skriver, för fan!
För att öka på det där oemotståndliga barnpatoset tävlar jag å min sons vägnar. Han är sjukt impad och bläddrar förtrollad bland inläggen (men du behöver ju inte censurera för det) när han är hemma.

smegMMA sa...

Du har min jävla address, ta hit skiten - jag kommenterar ju först i världen.

Chief Rebel Angel sa...

chief-rebel-angel@hotmail.com

Skicka den genast! :)

smegMMA sa...

Jag var ju icke alls först. Jävla trams.

Jenny sa...

*lång näsa* :D

Slusk sa...

Jenny: censur är för curlingpäron!

Lord Get: Ställ dig i skämshörnet i tio minuter så känns det bättre sen.

Rebellängeln: Jag skickar den så fort jag riggat lottningen!

Unknown sa...

:( Riggadlottning... min Mario nr.100 kommer förevigt vara ensam!

Linus_p777(a)hotmail.com

Anonym sa...

modo_magnus@hotmail.com

Anonym sa...

WTF hur skulle jag itne kunna skriva
Hardrockbeaver@hotmail.com

In The Name Of Mario sa...

Vill egentligen inte ha skiten men kan man vinna över alla andra i en tävling så hänger jag gladeligen upp mästerverket på väggen!

crowned_in_terror@hotmail.com

Bengt Jovovich sa...

bejovovich@hotmail.com

Erica sa...

En tavla som passar utmärkt på en vägg hemma hos mig så själv klart ställer man upp och tävlar.

Packa nu ner denna och skicka den till mig :)

ot3@yahoo.com

//Erica

Anonym sa...

Grymt impad av dina målningar.. Skulle vara trevligt att få se en i verkligheten...

olaelmvik@gmail.com

Anonym sa...

Grattis för det stora 300
oskarfasten@hotmail.com

Slusk sa...

Anonym @ 19.19. I hate to bring it to you, men tävlingen är avgjord. Vinnare korad.