onsdag 28 april 2010

Who Are You?

Eftersom jag inte har något roligt att blogga upp i varken bild eller textväg så tänkte jag kolla en sak.

Vem är du som läser och hur har du hittat hit?
Jag är genuint nyfiken på alla smygläsare.
Enligt min besöksräknare så har jag 30-40besökare om dagen så träd fram ur skuggan och visa er.

Detta inlägget har jag schemalagt sen innan, så det är inte som att jag sitter och bloggar halv fem på morgonen.
Då är jag tämligen upptagen med att inmundiga min frukost.

Tackhaj

9 kommentarer:

smegMMA sa...

Fegt att schemalägga inlägg.. Gör som mig, kliv upp tidigt och FTW. Jag har ingen aning om hur fan jag hittade din jävla blogg men nu kollar jag den dagligen osv. Dessutom har du snott detta inlägget av mig, din rackare.

Mrs K sa...

Fröken K kollar in här nästan dagligen, pga Lordis, dina fantastiska tavlor och roliga inlägg!

Kristopher sa...

kristopher, läser ett par gånger i veckan eftersom jag inte har nåt bättre för mig :D

Unknown sa...

Kim. Bor i malmö. Kollar in nästan dagligen. Åker samma buss som dig på morgonen. Och eftermiddagen...

Slusk sa...

Lordi K: Klart jag har snott det rakt av. Det är så man gör på internets. Jag schemalade inlägget bara för att jag inte kan skriva och äta frukost samtidigt.

Mrs K: Tackar.

G(rist)opher: Woo!

Kim: stalkar[uttalar det på det efterblivna försvenskade sättet] du mig?

Eftersom inte fler kommenterar så tolkar jag det som att jag inte har fler regelbundna läsare.
Gott så. Synd för alla andra som inte kommenterade kan jag då bara konstatera.

Andréas sa...

Jag tittar in här ganska ofta, kommer dock inte ihåg hur jag hittade hit första gången.

Chief Rebel Angel sa...

Robert heter jag, och hittade faktiskt din blogg genom att följa spåren baklänges från en av dina kommentarer på internet.

Kollar ett par ggr i veckan, eller så ofta som mitt j*la jobb tillåter mig lite tid över, och jag inte använder den för att spamma min egen blogg.

Anywho, fortsätt. Sjukt roliga inlägg, och läckra tavlor. What's not to like?

Slusk sa...

Trevligt, trevligt.

C.Areskoug sa...

Ja jag vet inte hur jag hittade hit, det var iaf inte sådär jätteöppet typ att du själv länkade utan jag kom hit på nåt sätt, läste och fattade först efter en stund "hmm detta påminner om... aah detta är den slusken!"

kollas väl då och då för att hinna med dina uppdateringar, varannan dag kanske