tisdag 13 april 2010

Unearthly Kingdom.

Jag skrev härförleden om MetroidMetal. När jag hittade sidan så beställde jag en cd.
den kostade mig $8+frakt[$4,50].
Nu har den skivan bekantat sig med min brevbärare och lite senare även min dörrmatta.

Så här ser omslaget ut.För att nyfikna människor inte ska gnälla så tog jag även en bild på baksidan.
I brevet så var även ett klistermärke bifogat.Inte för att jag har nån aning om vad jag ska ha klistermärke till, men det är alltid kul att få lite extra saker. En dag ska jag leta upp min oerhörda klistermärkessamling och ge den ett eget inlägg här på bloggen.
Jag fick även med en liten pappersbit fjäsk.Klart ni älskar personer som mig. Såna som betalar för skiten trots att den finns att ladda ner gratis på hemsidan.

Att jag sen sparar undan den lilla lappen i plånboken där andra folk förvarar bilder på sina avkommor är en helt annan femma.

Du och jag lappen. Du och jag..

Inga kommentarer: