tisdag 27 april 2010

Godmorgon, Idiotjävel.

När jag och alla kompisar var små och inte fattade ett piss[jaja, jag är större nu och fattar knappt ett piss fortfarande] så var orden i nintendos spel helt. jävla. obegripliga. Vi lärde oss dock själv hur dess ord skulle uttalas. Inte många rätt kan man såhär i efterhand konstatera.

Tänkte nu visa precis hur illa det var ställt.Continue var ett sjuhelvetes svårt ord."Luidji"? Pyttsan. Killen heter Lugi. Som handbollslaget. Illa, illa.Det värsta är att många av de här orden är skrämmande djupt rotade i medvetandet.
Jag får bita mig hårt i läppen för att än idag inte säga Exetic Bike.

6 kommentarer:

smegMMA sa...

Fantastiskt fint inlägg. SJälv var man en fena på engelska redan vid knatteålder så jag hade aldrig de där problemen.

smegMMA sa...

Fan, jag trodde jag kommenterade här förut, men det kanske jag inte gjorde. Nu har jag gjort det i alla fall. In all cases kan man säga.

Slusk sa...

Jodå. Nogfan gjorde du det. Men eftersom jag jobbat idag så har jag inte kunnat sitta och godkänna kommentarer. Nu släpper jag spärrarna och skiter i granskningen ett tag så dyker dina briljanta kommentarer upp direkt du skrivit dem. Gott så.

smegMMA sa...

I like this shit. Bra jobbat. Blir ju fan förvirrad när man tror att man skrivit och inget dyker upp.

Unknown sa...

Det här inlägget är så vackert att jag vill gråta.

Slusk sa...

Oj. Tack tror jag.