torsdag 8 april 2010

Double Barrel Remedy.

20x20cm.
Mario ser till att undvika två tunnor med ett hopp i Donkey Kong.
Denna tavlan och den i förra inlägget finns att beskåda här då de inte är i min ägo.

Gillar man Donkey Kong, TV-spel, eller roliga dokumentärer om sorgliga människor så ska man se till att kika på "King of Kong: a fistful of quarters"
Här är en trailer med sjukt dålig bild.
När jag såg den för första gången så var jag tvungen att pausa efter en tio-femton minuter och leta reda på information om filmen på internets.
Då var jag nämligen helt övertygad om att det var en TV-spelsvariant på Spinal Tap/The Office.

2 kommentarer:

Chief Rebel Angel sa...

Allvarligt talat, hur jäkla hur produktionstakt har du?

Galet. Snygga saker också, men hur fanken hinner du med?
Imponerande, i sannning imponerande!

Slusk sa...

Hehe. Det där går i perioder.
Eftersom jag inte har något som helst socialt liv i veckorna så blir det målande istället.
Nyligen så frigjorde jag även mig från radiotjänsts bojor då jag inte längre är en tv-ägare.

Jag bugar och bockar inför de snälla orden.