måndag 19 april 2010

Bro[deri] Hymn.

Jag lyckades använda kameran några gånger utan att det gick åt helvete när jag var ute på äventyr i lördags.
Först var det en utställning som skulle attenderas.
Det som skulle bevittnas var något jag skrivit om tidigare här, ett Super Mario-broderi. Broderiet har en egen blogg[med lite andra inslag som också ställdes ut vi detta tillfället]. Den bloggen hittar du HÄR.

Jag har suttit och bråkat och brottats med bilderna jag tog men tyvärr så måste jag medge att jag denna gång gick på pumpen. Det blev inga bra översiktsbilder som jag kan lägga upp. Uppenbarligen är det så att det finns en anledning till att jag inte är en världsfotograf.
Det finns massor av bilder på bloggen jag nyss länkade till om du vill se mer.
Så här såg Mario ut om jag gick riktigt nära:Tog jag ett steg tillbaks så såg det utså här i början av verket.Jag blev mäkta imponerad av detta alster som vittnar om ett oerhört extensivt arbete. Då var det inte ens klart än när jag bevittnade det.
Elsa hade även broderat Nosferatu.Jag tyckte att det var väldigt tjusigt.
Hon hade även gjort ett väldigt snyggt broderi av bilder på hjärnaktivitet från en lobotomistudie.De här gillade jag verkligen då de i all sin enkelhet ändå förmedlar så mycket och väldigt direkt.
För övrigt så skulle bilderna även kunna representera min hjärnaktivitet pre öl och post öl.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hå. Det är nästan så man önskar lite lobotomi eller ect ibland.

Slusk sa...

Tycker att jag önskar det mest hela tiden. Att det är andra personer jag önskar det åt är en annan femma.