tisdag 13 april 2010

Premonition of Pain.

Jag fick lite leksaker av mina snälla vänner i helgen.
Jag misstänker att de tycker att jag saknar balls för jag fick en jävla massa små magnetkulor som man kan bygga massa roliga saker med.
Här är ett mästerverk som tog mig sådär 845765timmar att göra.Jag fick även ett iq-pussel. Ett som jag redan nu insett att jag aldrig komemr att lösa. Jag klandrar inte mupparna som införskaffade det åt mig.
Vem kan nämligen motså att köpa nåt med det hrä roliga namnet:Jag kommer att sitta och leka med kukuen tills jag blir helt koko.
Tydligen ska man ta isär bollhelvetet och ta ut en kod så att man kan sätta igång apokalypsen via internet. Eller nåt dylikt.
Rent spontant så säger dyker ett ord upp när jag ser bolljäveln.

SLÄGGA.

En 4,5kg slägga skulle förmodligen lösa biffen.
Dock är det väl så att jkag ska tro att det ska gå att öppna skiten genom att vrida/trycka/dra i de olika bitarna.
Jag säger att det är att inte se skogen för träden.

Slägga is the shit.

Ikväll[kl.22.00] visar svt1 dokumentären King of Kong som jag skrev om härförleden.
Bra gjort av svt att visa den så fort inpå det att jag hypade den.
Jag antar att det är deras desperata försök att få tillbaks mig som licensbetalare.
Icke säger jag.
Idag fick jag tillbaks pengar på licensen.
364 sköna pengar.
Det är lika mycket som Rush'n Attack kostade 1989.
Ett spel som enligt wikipedia tillhör genren "run and gun".
Kommer mycket väl ihåg att en kille i klassen under på min skola, ville låna det en gång.
Det fick han. Skit för.
Enligt hans hippiefamilj var det ett krigsspel, och sådana var förbjudna att spela i det hemmet.
Han försökte övertala sina päron att det inte alls var ett krigsspel utan ett knivspel eftersom man knivade ihjäl fienderna.

Jag skrattar fortfarande gott när jag tänker på det än idag.

"Knivspel."

Jag tror inte att jag ska dricka mer kaffe idag...

Inga kommentarer: