lördag 24 april 2010

Lead Into Demise.

Det dök upp ett mail med frågor.
En liten intervju. Skoj.
Dessutom var det från en blogg som jag läser dagligen.
Bloggen Metal!.
Gissa vad den kan handla om. Bloggen alltså. Intervjun är en del i ett inslag som heter "Blogg i fokus" där det tipsas om bloggar.

Väldigt skoj. Gillar du hårdrock så är det en blogg du ska följa.
Nu känns det snart som att jag skrivit "blogg" mer i det här blogginlägget än vad smurfarna smurfar smurf.
Blogg, blogg, blogg, blogg, blogg, blogg, och blogg. BLOGG!!
Bara för att jag har tråkigt.

Eller tråkigt har jag inte.
Jag tar bara en paus från mitt målande.
Jag började nämligen på mitt största verk hitintills imorse.
Duken mäter 110x110cm, och tanken är att jag ska få klar den tills imorgon. Tjoflöjt säger jag.
Jaja. Det blir nog målande långt in på natten och sen upp tidigt.

Dör jag inte av en stroke så ska det nog kunna komma upp en bild på måndag.

2 kommentarer:

Linus sa...

Vi vill ha bilder på vägen!

smegMMA sa...

Du ska hålla käften. Slusk's work is mine.