onsdag 21 april 2010

Eye Of The Beholder.

Jag köpte härförleden Sweden Rock Magazine[SRM] när jag skulle förflytta min blekfeta lekamen medelst tåg.
Den lockade med några intressanta band på framsidan så jag tänkte "varför inte?".
Saken med SRM är att det liksom festivalen Sweden Rock huserar en jävla massa svennebanan-metal och än värre. Power metal. Denna för mig vämjeliga form av musik rankar jag på samma nivå som hiphop och annan kakofoni som folk med lätta förståndshandikapp spelar/lyssnar på.

I varje fall så fastnade min blick på ett ord när jag bläddrade förbi en artikel om bandet Rhapsody in Fire.Jag fnissade gott.
Så är du nyfiken på hur det känns att vara som jag så ta en tur till Milano - Staden där alldeles för många män lever efter devisen "I Wish I Was Queer So I Could Get Chicks".

2 kommentarer:

smegMMA sa...

Jag vill oxå vara sådär duktig på Photoshop så man kan sudda i en bild och allt. Fan. Hatar Photoshop.

Slusk sa...

Äh. Photoshop är överskattat. Här har jag bara gnidit min flottiga finger på linsen där jag ville ha suddigt..