lördag 17 april 2010

Monkeys Killing Monkeys Killing Monkeys.

inlägg nummer 400 står snart för dörren. Jag har som brukligt fixat till en målning för att fira detta. Jag tänkte retas lite redan nu. Så här ser skiten ut när jag bråkat lite med den i photoshop.Liksom förut så kommer jag att lotta ut den här på bloggen så var uppmärksam på när det postas. Detta är inlägg nummer 394 så 400 borde dyka upp i början på nästa vecka.
Jaja. Det var ett fattigt blogginlägg. Det är dock lördag och jag har planer som innebär att jag ska ut i stora stygga världen och leva jävel.
Vilket innebär:
1.Tågresa. Säkert 20minuter!

2.Konstutställning. Jag är ju numera 30år och då går man på såna saker, förhoppningsvis ska jag fotografera lite med min silvertejpslagade kamera. En gammal konsertskada, ingen vet/minns hur det gick till när avtryckarknappen söps bort. Expert ville ha 2500 för att sätta dit en ny[expert; nån som kan mycket om lite, lär sig mer om mindre och till slut kan allt om inget]. Det är dock min övertygelse att silvertejp kan laga ALLT, till och med ett trasigt förhållande. Fråga mig dock inte hur bara. I alla fall, lyckas jag nyttja min kamera så ska jag visa mina stackars läsare vad som lockade mig ut ur mitt gryt.

3.En god middag.

4.Öl. Vafan. Öl allena kan locka mig ut ur min håla. Skål!

Jag avslutar med att parafrasera en skivtitel av Tool: Later anus!

Inga kommentarer: